back on track kanske

hejhejhej, funderar på att börja blogga igen, hmm det är fett kul i början men sen blir man så jävla uttråkad, aja jag kan väl börja med att berätta om min helg. i fredags skulle jag egentligen till lmfao men mitt ben är ju paj så det kunde jag inte, så hade mys kväll med rickard, vi kolla hockey, snackade och käkade. så de va nice,
igår hade jag några kompisar hemma hos mig, lite små trevligt osv. idag har jag bara chillat, drog till huddinge och solade sen köpte jag hem lite saker, suttit och käkat med bror min och nu väntar jag på att big brother ska börja. vill döda marcelo.
nice info osv. skriver sen kanske då.
puss



några bilder som söderberg tog från igår



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0