helgen

förlåt för världens sämsta uppdatering! men tar allt nu istället!

TORSDAG:
Efter skolan drog jag, johanna, adam, victor och isak på derby. aik-djurgården, och självklart vann älskade aik. sen efter de drog jag och johanna till henne och jag sov där.

FREDAG:
Efter skolan umgicks jag med Rebecka, Emma, Ellet och Elvira, och senare på kvällen drog jag och Elvira ut och träffade några på krök sedan sov vi över hos en kompis.

LÖRDAG:
Var inne i stan med rebecka och emma, sen kom ellet dit och vi tog en fika. på kvällen var vi bara hemma hos mig och tog de lungt en riktig tjejkväll.

jaa nu vet ni lite. ska gå ner och springa på löpbandet nu sen plugga. bara hemma dag idag.
puss

bild från derbyt, jag och johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0