svar på frågestunden

mjää
vad tycker du om filip lindarv? <3
svar: haha aa han är en skön grabb
Evelina Wallenkampf
*Är du oskuld?
*Hur många pojkvänner har du haft i ditt liv?(seriösa)
*isåfall vilka?

puusss babe

Svar:
*nej de är ja ej
*en seriös
*Andreas Langetun
puuuss min älskling

en tysk
jag vill börja med att säga att din blogg är bäst!!!
min fråga är: tror du att jag har någon som helst chans på dig? <3 :)

svar: haha ja den äger verkligen! klar du har, pussss<333
 

Moa L
-Hur känner du och Johanna söderberg varandra?
-Hur kommer det sig att du och ewe börja umgås?
-vilken skola går du i?
-många bra vänner eller få bästa vänner?
kram

svar:
-jadu vi lärde känna varandra i 7an när hon började i min skola.
-Vi är barndomsvänner som har umgåtts lite, sen börja vi snacka för ett tag sen och började umgår
-källbrink..
-hmm svårt. alltså hällre få som man kan lita på än fler som snackar skit om en.

Jesper Yttring
skulle du banga på mig ? Jag gillar dina stora bröst och ditt utsende

svar: hahah du är lite för ung.
 

Anonym
Är du singel eller i ett förhållande?
Röker du?
nämn någon som vet allt om dig.
är du nöjd med din kropp?
har någon sagt att du är snygg, för det är du!
puss o kram

svar:
singel
nej ja röker inte
evelina och fanny vet de mesta
nää det är jag inte
haha tack.. puss

cooltjej
skulle du banga på mig? jag gillar dina tår och öronsnibbar.

svar: klart ja inte bangar på dig!

Anonym
Har du haft sex med Marcus Vadsmo?
svar: inte för att du har med det o göra men nej det har jag inte:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0