hej osv

har varit en blä morgon, skulle sminka mig och exakt när ja är klar råkar ja tappa mitt puder och min fondation i sten golvet så pudret gick sönder.. och fondetionen också så de blev smink över hela golvet. sen när ja ska ta min parfym ur väskan har den blivit mosad av mina skridskor så den hade också gått sönder, det går bra nu har jobbat lite idag och även varit i skolan. riktigt chill dag faktiskt hade bara två lektioner.
jag suger på att blogga men de är det man får leva med haha. sitter just nu och håller på med min hemkunskapsinläming och de är så sjuuukt mycket att göra får fan ångest sad but true. aja roligt inlägg ska köra en hiss och diss sen, tjohej

kärlek och respekt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0